Treningsplassen

Treninger og kurs avholdes på Fredheim skole, Losbyveien 141, 1475 Finstadjordet.

Her kan medlemmene treffes for å trene ute hele året. Lørenskog kommune klipper gresset om sommeren og brøyter plassen om vinteren. Vi har også et område på plassen med kunstgress.

Medlemsmøter avholdes i egnede lokaler i Lørenskog etter behov.

Regler på treningsplassen

Generelt

Vi disponerer garasjen, og plassen foran denne. Det er mulig å lufte hunden i skogen på andre siden av veien, eller på gresset bak skolen. Husk pose!
Det finnes toalett i kjeller på skolen.

Felles treninger

Hundene skal ikke hilse på andre, og holdes i bånd under felles treninger, så sant ikke treningsansvarlig sier noe annet. Målet er at alle hunder skal ha en god opplevelse og ta med seg mestringsfølelse hjem.
Det går som regel flere godbiter enn du tror, så ta med deg nok. Husk også vann. I pausene skal hundene oppstalles i bilen, så de må utstyres etter temperaturforhold. Det serveres noe varmt å drikke til de to-bente.

Egentreninger

For mer informasjon om regler tilknyttet egentrening, klikk her:

Regler for egentrening
Hun i solen ved Fredheim skole
Fredheim skole